توضیحات
کارت ویزیت بنگاه ماشین کالسکه ۲
در طراحی کارت ویزیت بنگاه ماشین کالسکه و اتومبیل گاها از المانهایی استفاده میشود که با لحاظ کردن زیبایی، در ذهن مخاطبان چراغهایی را روشن کنند که بیانگر ویژگیهای محصول یا خدمت ارائه شده، هستند.
یکی از مراکزی که همچون دیگر بخشهای بازار، به تبلیغ در قالب یک کارت نیاز دارد، نمایشگاه یا بنگاه فروش اتومبیل است.
مالکان این بخشها از آنجایی که فی نفسه به دنبال نمایش و جلب نظر مخاطبان از طریق تهییج حس زیبایی شناسی آنها هستند، باید برای تهیه ویزیت کارت بنگاه ماشین و اتومبیل شکیل و مرتبط با حوزه فعالیت خود، اهمیت ویژهای قائل باشند؛ زیراکه دامنه افراد مرتبط با این نمایشگاهها طیفی از سنین و سلایق مختلف را شامل میشود.
صنوف مختلف برای ارائه محصولات و نیز معرفی جامع مجموعه خود، نیازمند تهیه اطلاعات کلی و مورد نیاز در قالب یک کارت ویزیت هستند. این کارت باید بتواند ضمن جذب مخاطب با سلایق گوناگون، زمینهای برای مراجعه مجدد افراد را فراهم آورد.
از سویی دیگر انتظار میرود با ورود این کارت به جامعه، فضایی مناسب برای جذب دیگر اعضای جامعه هدف فراهم آید.
دانلود کارت ویزیت لایه باز بنگاه ماشین کالسکه ۲
طراحی کارت ویزیت نمایشگاه ماشین و اتومبیل باید به استفاده از عناصر اصلی که یادآور کالا یا خدمت ارائه شده است، توجه شود. از این منظر، در طرح این کارت ویزیت از یک خودرو گرافیکی مدرن به عنوان المان اصلی استفاده شده است.
با به کار بردن همین تصویر، مدل و جنس فعالیتهای نمایشگاه در پس زمینه ذهن مخاطب ترسیم میشود. به عبارت دیگر با این تصویر، به طور همزمان، اطلاعاتی درباره کلیت فعالیت مجموعه و نیز نوع نگاه کلاسیک و در مواردی مدرن صاحبان نمایشگاه به بیننده القا میشود.
اختصاص فضای کافی برای نوشتن نام و اطلاعات مدیریت نمایشگاه و همچنین لحاظ کردن بخشی برای درج آدرس و شماره تماس، امکان ارتباطگیری مخاطبان فعلی و جدید با این مجموعه را فراهم میآورد تا در صورت نیاز، مجددا به کارت ویزیت این بنگاه ماشین مراجعه کنند یا با هدف خرید یا فروش خودرو، به طیف مشتریان آن بپیوند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.