توضیحات
کارت ویزیت پت شاپ و فروشگاه حیوانات خانگی لاوین
کارت ویزیت پت شاپ لاوین از مجموعه کارت ویزیت حیوانات طراحی شده است که راهگشای این مراکز فعال در زمینه حیوانات در جذب مخاطب است. کارت ویزیت دامپزشکی هم از منظر بالا بردن تعداد مخاطبان و هم از جهت ایجاد تمایز میان یک کسب و کار با دیگر رقبای موجود در بازار، اهمیت دارد.
مشاغل مختلف با شناسایی یک نیاز در جامعه و با هدف پاسخ به آن پدید آمدهاند. با مدرنیزه شدن زندگی بشر، نیازهای جدید در بستر تغییرات در سبک زندگی پدید میآیند و زمینه ایجاد کسب و کارهای نو را فراهم میکنند که این مراکز برای بقا در بازار نیاز به تبلیغات از طریق عرضه طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم حیوانات خانگی دارند.
با توجه به اهمیت یافتن حیوانات و جلب شدت نگاه طیف گستردهای از اقشار جامعه به تغذیه، سلامت و نگهداری صحیح این موجودات، مشاغل متعددی در این حوزه شکل گرفتهاند که محصولات و خدمات مورد نیاز این بخش را تامین میکنند. از بین این مراکز، میتوان به نمونه کارت ویزیت دامپزشکی و نمونه طرح کارت ویزیت پت شاپ اشاره داشت.
با توجه به تنوع این مجموعهها، یک مرکز فعال در زمینه نگهداری حیوانات باید قادر باشد به برندسازی مطلوب دست یابد تا در دل آن درآمد خود را بهبود بخشد و به جایگاهی مطمئن در بازار دست یابد. همانطور که میدانید از اولین قدمهای برندسازی، طراحی کارت ویزت حیوانات خانگی است.
پت شاپها به عنوان مرجعی برای تامین محصولات متنوع و ارائه خدمات در حوزه حیوانات خانگی، این روزها با سبکها و تخصصهای مختلف به فعالیت میپردازند. و چه بهتر که از کارت ویزیت برای پت شاپ خود استفاده نمایند.
دانلود نمونه طرح کارت ویزیت لایه باز پت شاپ لاوین
کارت ویزیت پت شاپ لاوین از جمله طرح کارت ویزیت این مجموعههاست که با طراحی جذاب و زیبای خود نگاه بیننده را به خود جلب میکند و میتواند در ذهنها ماندگار شود. هرچند این ویزیت کارت پت شاپ قابلیت اسفاده به عنوان کارت تبلیغاتی دامپزشکی را داراست.
استفاده از ترکیی رنگی بنفش به عنوان یک رنگ ترند، جذاب، به روز، شاد و هیجانآور تصویری شکیل را در خاطره مخاطبان میسازد.
از سوی دیگر بهرهگیری مناسب از المانهایی مرتبط با دنیای حیوانات و استفاده از تصاویر آنها در هر دو سمت این کارت تبلیغاتی ، در نگاه نخست، حوزه فعالیتی این مجموعهها را به ذهن مخاطب میآورند.
این ترکیب رنگ، طرح و تصاویر، شمای کلی جذابی را پدید آورده است که هم در ذهن مخاطب آن مرکز را ماندگار میکند و هم موجب تمایز آن از دیگر کسب و کارهای این حوزه میشود.
در یک قسمت از طرح ویزیت کارت ، نام مجموعه، وبسایت و شماره تماس آن درج میشود. در سمت دیگر آن، آدرس و پیوندهای شبکههای اجتماعی پت شاپ میتوانند منتشر شوند تا مراجعه مخاطبان به این مجموعه را تسهیل کنند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.