توضیحات
کارت ویزیت عطر و ادکلن فروشی رایحه
تبلیغات راهی مناسب برای افزایش مشتری، فروش بهتر محصول، مطرح شدن در بازار، پیشی گرفتن از رقبا و سودآوری است. به همین علت بسیاری از مشاغل به دنبال حضور موثرتر در صنف خود از طریق مطرح شدن به واسطه بهرهگیری هدفمند از ابزارهای تبلیغی هستند. یکی از این ابزارها که راهکاری ابتدایی اما مفید محسوب میشود، انتشار کارتهای ویزیت است. نمونه کارت ویزیت عطر و ادکلن فروشی رایحه به کمک شما خواهد آمد.
مشاغلی که با زیبایی شناسی و سلیقه شخصی افراد مرتبط هستند، بیش از دیگر کسب و کارها باید به دنبال رعایت نکات در جذاب ساختن ظاهر و محتوا کارت ویزیت خود باشند تا بتوانند موفقتر در بازار حضور یابند و در طولانی مدت در ذهن افراد باقی بمانند.
فروشگاههای عطر و ادکلن، به عنوان عرضهکنندگان کالاهایی که مستقیما با پسند انسانها در ارتباطند، در این دسته قرار میگیرند. طبعا مخاطبان به فروشگاهی جذب میشوند که اصول اولیه ارتباطی را حرفهای اجرا میکند و به جلب نظر افراد از طریق تحریک حس زیبایی در آن ها اهمیت میدهد. زیراکه زیبایی و استفاده درست از رنگ و فضا در کارت ویزیت عطر و ادکلن، یکی از عوامل مهمی است که میتواند موجب جذب مخاطبان از طیفهای مختلف جامعه شود.
دانلود و طراحی کارت ویزیت عطر و ادکلن فروشی رایحه
با این نگاه، در روند طراحی کارت ویزیت عطر و ادکلن فروشی رایحه، تلاش شده است تا از تصاویر گلها که نماد لطافت، بوی خوش و زیبایی هستند استفاده شود و در هر دو طرف کارت به طور هماهنگ از آنها بهره گرفته شده است. از طرفی ترکیب رنگبندی لحاظ شده در کارت از طیفهای رنگی آرامش بخش است که حس خوب و فضای آرامی را به فرد القا میکند.
فونت استفاده شده نیز متناسب با همین فضا انتخاب شده است تا در هماهنگی با دیگر عناصر نگاه مخاطب را در یک محیط یکپارچه حفظ کند.
در یک سمت کارت نام فروشگاه و در سمت دیگر نام برند در کنار اطلاعاتی چون آدرس، شماره تلفن، وبسایت و… درج میشوند تا امکان ارتباط و بازدید حضوری را برای جامعه هدف پدید آورند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.