توضیحات
کارت ویزیت رستوران و فست فود پدر خوب
رستورانداران و صاحبان فست فودها، با توجه به تعدد رقبا، باید برای معرفی برند خود و جذب مشتری، به طراحی و داشتن پلن تبلیغاتی مناسب توجه کنند. دارا بودن یک کارت ویزیت رستوران و فست فود استاندارد که هر آنچه جذب مخاطب را بهبود میبخشد در آن لحاظ شده باشد، اقدامی پایهای در مسیر جذب مشتری است.
غذا یکی از بنیادیترین نیازهای روزمره بشر است که همواره حوزهای جذاب برای کسب درآمد به شمار میآید. صنعت و بازاری شلوغ و متنوع که از تولید تا عرضه بستری سودآور برای درآمدزایی پایدار محسوب میشود. در این میان بهرهگیری از عنصر تبلیغات و ایجاد راهی برای ماندگاری در ذهن طیفهای مختلف جامعه، الزامی همیشگی برای فعالان این صنف است.
کارت ویزیت فست فود مناسب میتواند علاوه بر جذب اولیه مخاطب، نرخ رجوع به رستوران یا فست فود را بالا ببرد و در کنار آن به افزایش تعداد مشتریان از طریق تبلیغات مشتریان قبلی بیانجامد.
دانلود کارت ویزیت فست فود و رستوران پدر خوب
در طراحی کارت ویزیت رستوران و فست فود، باید سبک زندگی مدرن مدنظر باشد و رنگهایی مورد استفاده قرار گیرند که موجب به هیجان آمدن مخاطبان میشوند. در کنار این هیجان، ایجاد جذابیت در ذهن فرد با استفاده از المانهای تصویری مرتبط با غذا و عکسهایی که مطابق با اصول عکسبرداری از غذا انتخاب شدهاند، نقشی مهم و کلیدی در جلب نظر مخاطبان دارد.
با این نگاه استفاده از رنگ زمینه قرمز در قسمت پشت کارت ویزیت فست فود برای به هیجان آوردن مخاطب و جلب توجه اولیه، در طراحی این کارت ویزیت رستوران لحاظ شده است. در بخش رویی کارت ویزیت، استفاده از رنگ سفید در زمینه و بهرهگیری از تصاویر جذاب مرتبط، سلیقه و پسند مخاطب را نشانه رفته است.
علاوه بر تعبیه فضا برای درج عنوان برند، امکان وارد کردن اطلاعات تماس شامل آدرس، شماره تلفن، وبسایت و در صورت نیاز آدرس شبکههای اجتماعی در این کارت ویزیت سرویسهای خوراکی وجود دارد. این فضا امکان ارتباطگیری هر دو طیف مخاطبان سنتی و مدرن را فراهم میآورد تا از سه طریق خرید حضوری، اینترنتی و تلفنی خدمترسانی به مخاطبان صورت پذیرد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.